Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Detta bör vi nog ta i en egen tråd, eftersom det dels är poiviewer och inte nya siten och dels att jag har en del frågor om fallet. Men just nu har jag bara mobil, så jag flyttar det lite senare.Vad beror det på att informationens texten i ställplatser i POIViewer inte skrivs ut i ren text utan med konstiga bokstäver, ÅÄÖ får ett konstigt tecken efter sig.
Yes.Jag tycker det är väldigt bra att p-platser är utsatta för vad dom är.
Det är ett medvetet val.Det visas inte vilken medlem som lagt upp platser. Är det medvetet av någon anledningen eller ingen som tänkt på det?
Så länge vi alla medlemmar skickar in uppdateringar så gör vi vad vi kan i maskinrummet.Vad jag förstår kommer ställplatserna vara ständigt uppdaterade. Perfekt.
Den funkar som en app om du lägger den på hemskärmen.En förhoppning är att det i framtiden går att ladda ner filen som en app precis som Pro Mobil för att kunna köra off line.