Gösta Evén
HBK Medlem
Hej
’prova ned lite silikon spray det brukar fungera om det kärvar.
Lage
Tack för info.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hej
’prova ned lite silikon spray det brukar fungera om det kärvar.
Lage
Kom ut till ”Klippan” (Punta del Salaret Torrevieja) och hälsa på om du har tid, vi står kvar en natt till minst. Här är gott om plats.
hej ! då är du ju snart ikapp oss ! vi är på santa pola nu !
Vi åker till en läkarmottagning för Åsa ska ta ett blodprov mellan 9-10 men vi är tillbaka innan middag hoppas jag. Hoppas ni har tid att vänta på oss.Hej Hasse och Åsa!
Tack för inbjudan. Vi kommer gärna på måndags-morgonen.
Vi åker
Vi åker till en läkarmottagning för Åsa ska ta ett blodprov mellan 9-10 men vi är tillbaka innan middag hoppas jag. Hoppas ni har tid att vänta på oss.
Ja då är jag vaken, inte säkert Åsa är det.Tyvärr, skall vara i Guardamar kl 11,30. Är det ok kl 08.00 ?
Hej Gösta. Det är trevligt och mycket lärorikt, att följa dina upplevelser och strapatser under er resa. Vi har rest med vår Adria 670 SLT till Kroatien och i Tyskland, Belgien samt mycket i Sverige, men nu skall vi ska ta oss ner, med flyg den 15/4-20 till Malaga och hoppas på att allt går som det ska, så vi kommer iväg.
Vi undrar om du har hört något om den pågående virusepidemin Corona Covid19.
Hoppas ni slipper detta elände.
Hälsa Lottie och ha det så bra.
Lars Ivarsson