Gösta Evén
HBK Medlem
Tack för inbjudan!
Skall bli kul att träffas irl.
Skall bli kul att träffas irl.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hej Gösta. Följer dina inlägg. Om ni skall fortsätta efter kusten så tipsar jag om Nerja lite öster om Malaga. Vi har en lgh där.
Det finns plats för er HB vid Super Sol/ boule banorna (36.7577740, -3.8724047). AHN Nerja föreningen spelar där på lördags förmiddagar eller så kan ni stå under bron vid busshållplatsen. Ta bussen upp till Frigiliana för en fika eller promenad ner till Balcon de Europa.
Ha de gott.
ja så är det att ha hb det tar aldrig slut ? du har haft lite oflyt ett tag ? hoppas du får ordning på det innan ni kommer längre norrut för då blir det kallt ! lycka till !
HejDag 132 fredag.
På morgonen stoppar jag tillbaka 50 A säkringen. Då försöker spisen att tända. Jag trycker på "startknappen" och ljudet upphör.
Ringer verkstaden på morgonen. Jag skall försöka att pillra den tryckknappen till piezzotändningen. För förmodligen så är det något som har ärgat. Det skall i så fall rengöras.
Vi tar en morgonpromenad till stranden, för att få lite frisk luft i lungorna.
Sen kör vi vidare nordöst. Stannar på några fina fricampingplatser. Men det blåser så kraftigt att vi inte har någon lust att ta fram solstolarna. Kör således en liten sträcka till.
Till slut hittar vi en plats i lä från ett litet berg.
Här är det läge för att koppla av med en bok i solen.
Vi hittar även uthuggna rum i berget. Som kan ha använts som bostad, för länge sedan.
På kvällen blir det lite spel.
Körde 2,7 mil
Hej
’prova ned lite silikon spray det brukar fungera om det kärvar.
Lage