Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ha det gott och God JUL och ett Gott nytt år önskar AbbenDag 194 onsdag 23 / 12
Det blev lite fel på dagar i mitt förra inlägg.
Igår på em gjorde jag klart i ytterligare ett sovrum. Isoleringsarbetet går bra. Hoppas bli klar innan årets slut.
Idag har jag haft storstädning av HB:n. på fm.
Nu på em skall jag köra till Lottie och vara där ett par dagar. På juldagen blir det färd till mina barnbarn i Ramnäs, om hälsan står bi.
En riktigt God Jul
önskar jag alla läsare
Kör lugnt och tack detsamma.Dag 194 onsdag 23 / 12
Det blev lite fel på dagar i mitt förra inlägg.
Igår på em gjorde jag klart i ytterligare ett sovrum. Isoleringsarbetet går bra. Hoppas bli klar innan årets slut.
Idag har jag haft storstädning av HB:n. på fm.
Nu på em skall jag köra till Lottie och vara där ett par dagar. På juldagen blir det färd till mina barnbarn i Ramnäs, om hälsan står bi.
En riktigt God Jul
önskar jag alla läsare
Fortsatt trevlig läsning, tack för det!
Har hittills inte sett Dig i Liljeholmen.
När jag jobbar är jag i det området, men bara sett en Dethleffs parkerad.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Jag brukar stå där och invänta tid för mitt jobbärende i gallerian. Aldrig lagt märke till någon husbil där, men ska hålla utkik. Om jag ser Dig kan vi säga hej på avstånd, jag får tuta så Du kommer utHej!
Brukar parkera på Trekantsvägen, i närheten av Cementa.