Knut
FD HBK Medlem
CS gass fra militæret.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
------------------------------------------------Mitt simkort kostar 15kr/månaden, jag är allergisk mot löpande kostnader så jag blev ju irriterad.
Det sa i alla fall Teliatjejen när jag fick det.
När du fått hem grejerna... Var bussig och skriv vad du fick betala i tullavgift
Då jag för tillfället befinner mig i Grekland så betalar jag ingen tull på varor upp till 22 eller23 € när jag handlar utanför EU . .var i kontakt med posten här och de sa att det är fritt upp till den summan Nu vet jag inte om det gäller så inom hela EU .. Men det borde vara samma regler inom hela EU .. ..När du fått hem grejerna... Var bussig och skriv vad du fick betala i tullavgift
Varför förstöra Brors tråd om sin renovering med en massa ovidkommande inlägg om spårsändare och annat som han inte frågat efter!
Kan möjligen webb flytta över dessa inlägg till en egen tråd, TACK!
//Tommy
Förstår hur du tänker. Web får gärna radera mina inlägg. Jag har försökt, men inte lyckats.Varför förstöra Brors tråd om sin renovering med en massa ovidkommande inlägg om spårsändare och annat som han inte frågat efter!
Kan möjligen webb flytta över dessa inlägg till en egen tråd, TACK!
//Tommy
Många trådar innehåller också onödigt många sidor p g a detta att de fladdrar iväg långt från ursprungsämnet.
Någon kanske har en bra patentlösning på detta lilla dilemma?!
Varför inte göra som en del förslår, piska upp avvikarna och styr forumet med järnhand. Skam den som avviker en tum från den inslagna vägen.
Eller om man ska vara allvarligt och inte driva med folk. Varför inte trådskaparna begära själva om man vill något ska ändras? Då kan ju moderatorerna agera. Att godtyckligt radera inlägg, stänga trådar eller rent av radera trådar utan att trådskaparen är inblandad måste vara det sämsta sättet.
Jag tror Bror i denna tråd är fullt kapabel att ryta till om han skulle vilja.