Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja tillsammans är vi starka, det här är bra för klubben kanske finns någon skrivkunnig med rätt kontakter som kan förmedla det hela till något tidning eller liknande. Synd att inte huvudpersonen är hemma än.
Tog polisen de falska skyltarna i beslag?
Skyltarna är troligen stulna eller del i ett bedrägeri , brottet har kommit till polisens kännedom. Skyltarna skall återställas till rätt ägare eller myndighet. Förfarandet är anmälningsbart.Nej dom var dom inte intresserade av så dom har Bror numera som souvenirer... Dom var aldrig inne bilen och kikade i röran heller.
Bilstölder är ju vardagsmat så dom var nog mest nöjda med att bilen hittar hem till rätt ägare.
Men fan så mycket renoverad o nästan nybyggdBrors bil är inte nyare!
Ja men du har ju inte sett min i verkligheten. Du kanske får en chock när du ser denSen är den som min skattebefriad, Tror det blir svårt för husbilsfirmorna att sälja nytt nu när mp tydligen fått igenom en straffskatt på som jag läst 25000kr/år som om husbilarna som oftast bara rullar 500mil per år skulle smutsa ner, det klarar en lastbil på en vecka.
Affe din är ju också nybyggd det är bara motor och sånt som inte är nytt annars är ju bilen bättre än de flesta nya plåtisar i den storleken.
--------------------------Men du har ju en bensinare så jag antar att du bryter tändningen , matningen till fördelaren.