F
F.d. 22252
Guest
Min kusin med samtida bil fick samma svar men en firma kunde lösa problemet utan åverkan på karossen.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Skall försöka o göra detSkulle likt å teste Ebeco sin foil med 12V, effekten skulle bli 1/16 av effekten ved 48V.
Så kan man se det.......får fundera på några ränder eller liknande för att skilja agn från veteJag tycker det ser ut som om själva hytten har bleknat betydligt under tvätten. Nu är den ju inte lika lätt att känna igen längre, både på gott och ont .
M.v.h. JANKRO.
Verkligen ett fantastigt bygge du har utförtÅhh, glömde jag tvättade bilen.........Visa bilaga 194667
Det samma till dig!Länge sedan jag skrev något nu. Tiden går fort och har jobbat med de skador som någon tjyv orsakade. Allt med försäkring och ersättning har fungerat över förväntan.
Bilen i stort klar men med gamla klädseln kvar, ny tillverkas i Estland men pga rådande omständigheter ville jag inte vänta utan åker tills allt öppnar upp sig.
Har åkt några helger och allt funkar perfekt.
Trevlig sommar till er alla
Återkommer,
hälsningar Bror