Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kanske vore det idé att tala om för försäkringsbolaget hur polisens ointresse gällande bilen ligger till. Ligger nog lite intresse bakom polisens agerande då bolaget har den försäkrad och samarbetar med polisen gällande stölder och uppklaranden. Ska du hämta bilen själv eller via någon vän så bör du nog få ett skriftligt intyg av berörd polisdistrikt att du har befogenhet/Tilstånd att hämta en bil som du är ägare till. Den är ju trots allt anmäld stulen och du själv kan hamna i problem fast du är ägare.Vet inte om jag litar på polisen. Kanske vore lika bra att ringa något bärgningsföretad som tog bort bilen.
Har någon lust så ring bilen försäkrad i Länsförsäkringar ich helgörsäkrad.
Tack!
Evigt tacksam!
Polisen var ju inte så intresserade. Polisen sa dock att de skulle transportera bort bilen då jag själv inte kunde göra detta från Turkiet.
Bilen är stulen med nycklar så om man måste bryta upp låsen så är det ok.
Har man en riktig tur så finns extranyckel och dosa till centrallås i vänster dörrficka.
Bytte tändningslås strax före stölden.
Tack,
Reg.numret tillhör den här bilen. {{ogTitle}}Hej
Jag har sett din bil idag.
Den står på Spångavägen353 i Spånga/ Stockholm. Den har Danska reg skyltar.
CJ 45 895
Den har stått där sedan i torsdags.
Den är upphissad med en domkraft, höger bak.
Skojar du? Bilen är ju skyltad med STULNA DANSKA SKYLTAR.Det kan det ju inte göra då Brors bil inte är en Iveco.
Älskar tidiga mornar.. Inte bara jag som är yrvaken..Det kan det ju inte göra då Brors bil inte är en Iveco.