Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Givetsvis skall du satsa på en solpanel och ett nytt batteri till. Elverk kan du i så fall köpa ett av de billiga. Detta kan du ju ha i nödfall om det skulle bli helt torsk på batterierna. Tänk på att elverk är inte så poppis att ha igång för ofta. På en ställplats kommer du att reta upp ett antal personer. Skillnaden på t.ex Honda eller är givetsvis kvaliteten och hur mycket dom låter. Detta är min åsikt.Skickligheten och den goda stämningen gör att man varje dag går in och kollar om det skrivits något nytt på den här tråden. Jag gläds över den enorma kunskap som visas både genom Brors renovering och alla kloka frågor och goda idéer. Dristar mig att ställa en fråga. Jag har en ganska ny bil med ett ända batteri, skall man kosta på sig solpaneler och ett batteri till, eller skall man köpa ett billigt elverk. Och på tal om billigt, vad skiljer Hondas elverk från Briggs&Strattons som kostar hälften. Eller Julas och Biltemas som kostar bara en fjärdedel. Jag begriper det inte. Tack på förhand för någons sorts klok förklaring!
Givetsvis skall du satsa på en solpanel och ett nytt batteri till. Elverk kan du i så fall köpa ett av de billiga. Detta kan du ju ha i nödfall om det skulle bli helt torsk på batterierna. Tänk på att elverk är inte så poppis att ha igång för ofta. På en ställplats kommer du att reta upp ett antal personer. Skillnaden på t.ex Honda eller är givetsvis kvaliteten och hur mycket dom låter. Detta är min åsikt.