Sv: Fortsatt renovering
Specifikt tror jag inte har lärt mig så mycket i HBK forum - tyvärr.
Men många attityder till arbete med husbil, har lärt mig mycket.
Speciellt den här
Fortsatt renovering där Bror har visat att man måste arbeta med sitt intresse - att lösa problem i verkliga livet.
Bror har med god vård visat oss ett stort värde på hans yrkeskunskap som utförs i vårt gemensamma intresse - husbilar.
Min erfarenhet och situationen är att en verkstad och underrede behandlare inte tar sina välbetalt arbete på allvar.
Dåligt arbete i allmänhet.
Varför jag måste göra det själv.
Ger Juan rätt - om det är din hobby och du har tid och viss skicklighet - gör det själv.
Nu behöver jag bättre lokaler och en klubb med erfarenhet av Ford Transit innan -98.
Hoppas det blir möjligt inom HBK.
PS. vad kallas en smör grav i svenska (grease pitt)
http://demijon.us/blog/wp-content/uploads/2010/10/grease.jpg
----------------------------------
Konkret synes jeg ikke at have lært så meget i HBK forum - desværre.
Men mange holdninger til at arbejde med autocamper, har lært mig meget.
Især denne
Fortsatt renovering hvor Bror har vist at man skal arbejde med sin interesse - at løse problemer i virkeligheden.
Bror har med god omhyggelighed vist os en stor værdi at sin faglige dygtighed udført på vores fælles interesse - autocampere.
Min erfaring og situation er, at værksteder og undervognsbehandlere ikke tager deres godt betalte arbejde alvorligt.
Dårligt arbejde generelt.
Derfor bliver jeg nødt til at lave det selv.
Giver Juan ret - hvis det er din hobby og du har tid og lidt håndelag - lav det selv.
Nu behøver jeg bedre faciliteter og en klub med erfaringer vedrørende Ford Transit før -98.
Håber det bliver muligt i HBK.