Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
En så kallad Buddy heater skapar tydligen rätt mycket kondens. är kanske en sån dom menar.
Nja det är till viss del sant och jag har sett det ofta i dessa kretsar.Synd att dom uttalar sig om sådant dom inte kan " en gasvärmare skapar ganska fuktig värme" vilka dumheter, tyvärr minskar
ju sådan okunskap värdet av övriga uttalanden.
Nja det är till viss del sant och jag har sett det ofta i dessa kretsar.
Propan, C3H8; (som ingår i gasol) förbränns enligt formeln: C3H8(g) + 5O2(g) = 3 CO2 +4 H2O(l) ∆H = - 2 220 kJ.
Så ja kemiskt så ger gasol fuktig värme men i värmare för fordon så ventilerar du ut den förbrända gasolen som är fuktig och den har aldrig kontakt med luften du värmer inne.
Ret benyttet disse buddyheatere i usaEn så kallad Buddy heater skapar tydligen rätt mycket kondens. är kanske en sån dom menar.
Nej det är tillåtet.Vad säger lagen om en separat dieseltank på ex 10 liter. Är inte begränsningen 5 liter för extra dunk?
Troligen.Nu är detta utanför tråden...men den har redan ändrat inriktning....
Jag känner en som har flera hundra fylda oöppnad spritflaskor i sin lägenhet... Gäller här också max 5 liter?