Per & Carina
HBP Admin
Tips för dem som söker elverk: Elverk Champion Inverter 2200W Mighty Atom
Väldigt bra pris.
Väldigt bra pris.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
...precis så är det! Klarna är inte ett valbart alternativ i kassan!
Jag förstår inte vart du har fått det ifrån att inte klarna är ett alternativ i kassan...precis så är det! Klarna är inte ett valbart alternativ i kassan!
Jag gick in igen och nu finns Klarna som alternativ vid checkout. Helt riktigt!Jag förstår inte vart du har fått det ifrån att inte klarna är ett alternativ i kassan
På min platta har det funnits med som ett alternativ ända sedan Per &Carina skrev första inläggetJag gick in igen och nu finns Klarna som alternativ vid checkout. Helt riktigt!
Jag gick in igen och nu finns Klarna som alternativ vid checkout. Helt riktigt!
Japp, även på elverket!På elverket?
Många bra inlägg. Så vi ska nog ha is i magen och inte dissa den här sajten förrän vi vet!
De har redan aktiverat Fakturan i Klarna, det ska ske när man skickat varan.Efter att besökt appen och gjort beställning, skall man nog byta byta kod till Bank id. Om det visar sig vara bedrägeri.
Ok, är inte så bra på detta med säkerhet och så när man köper på nätet. Bra att någon som kan berättar, är ju lätt att bli lurad och all information är ju bra att få. Vi får hoppas att allt går rätt till och att det inte blir problem med leveranserna och att det kommer de saker som beställts, så det inte kommer en hög med tegelstenar eller något.De har redan aktiverat Fakturan i Klarna, det ska ske när man skickat varan.
Du kopplas till Klarna portal där kan inte shopen komma åt ditt bankide eller kod!
Hejsan, så bra.... Jag tänkte nästan bli försökskanin för om man blir lurad på varan så kan man väl överleva, bara man inte blir lurad på kontot m.m. Men eftersom KLARNA har tagit över så borde den risken i alla fall vara borta.Gjorde köp, den finns i min klarna app, nu får vi se om det kommer nått!
Hmm, fast det elverket är 2-takts. Annars är det ju en bra storlek för att ha med i husbilen.För den som huvudsakligen ska ha elverket för att ladda husbilens batterier via den inbyggda laddaren, finns detta alternativ:
![]()
Benzin Stromerzeuger Generator Notstromaggregat Stromaggregat Stromgenerator | Tooltraders der Werkzeug Shop
Stromerzeuger Stromgenerator Inverter 800Wwww.tooltraders.de
Litet, smidigt, lätt och (relativt) tyst.
Pålle