Per & Carina
HBP Admin
Tips för dem som söker elverk: Elverk Champion Inverter 2200W Mighty Atom
Väldigt bra pris.
Väldigt bra pris.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hejsan, dubbla uppgifter så att säga......... Men det finns faktiskt en del fyrtaktare som skall ha oljeblandad bensin, några (Stihl) bl. a. för de har ingen oljesump eftersom de är gjorda för att funka i olika lägen och pos. men jag betvivlar att ett stående elverk har behov av att kunna jobba uppochner.Det var det roligaste jag läst om ett litet elverk på länge.
Jag har ännu inte fått detta besked. Jag väntar med spänning på hur det går.Troligen bluff, Nu har de nekat mitt köp.
Fick denna info på Klarna!
Ditt köp nekades
Ditt köp kunde inte godkännas på grund av den automatiska godkännandebedömningen.
Vår Kundservice kan inte ändra resultatet av godkännandebeslutet och har ingen mer information om den automatiserade kreditbedömningen.
Chatta med Kundservice om du har några frågor angående ett annat köp.
Klart du väntar på spänning. Du har ju beställt ett elverk..Jag har ännu inte fått detta besked. Jag väntar med spänning på hur det går.
2-takt med OHV (överliggande ventiler) ??Hmm, fast det elverket är 2-takts. Annars är det ju en bra storlek för att ha med i husbilen.
Det fick jag också i dag. Spännande att se vad som kommer.Detta fick jag idag! Men websidan finns inte kvar!
MADtuningSWE
Order #1279
Din order är på väg
Din beställning är på väg. Spåra din försändelse för att se leveransstatusen. Jag har ju till 23/4 på mig att godkänna betalning via Klarna.
Varor i denna försändelse |
|
Jag fick en bild på näthinnan, ett 37 gram tungt elverk.Står det vad försändelsen väger?
Nej, det står ingen vikt.Jag fick en bild på näthinnan, ett 37 gram tungt elverk.
Hur gick det för er som hann beställa. Fick ni nåttTips för dem som söker elverk: Elverk Champion Inverter 2200W Mighty Atom
Väldigt bra pris.
Ingen leverans. Har anmält detta till Klarna som skjuter betalningen så jag har tid att ta kontakt med firman. De verkar inte finnas då länken till hemsidan på fakturan inte finns. Verkar inte gå att få någon kontakt med firman. Ska anmäla det till Klarna. Det betalas iaf inte något om det inte levereras.Hur går det, har det levererats någonting?
Regeln stämmer. Verkar erbjudandet för bra så är det inte sant....Ingen leverans. Har anmält detta till Klarna som skjuter betalningen så jag har tid att ta kontakt med firman. De verkar inte finnas då länken till hemsidan på fakturan inte finns. Verkar inte gå att få någon kontakt med firman. Ska anmäla det till Klarna. Det betalas iaf inte något om det inte levereras.