Relax
HBK Medlem
Sv: Caravan Club
men nej - det var fel? Ändå tycker du "visst ovan nu tom att det är bra med villaolja som du tror"(?)!
Du efterfrågar slutligen vad jag "säger" om ditt svar?
Eftersom du inte läst = inte ovanligt, t.ex "mitt inlägg 69 ovan men som du ändå besvarat(?)", så är vidare diskussion med dig tyvärr både ointressant och meningslös!
Med detta avklarat och mot bakgrund av mitt tidigare inlägg 33, avslutar jag för min del detta ämne eftersom jag fått framfört det jag ville få fram!
Fantastiskt bland 100-tals fina CC-rabatterbjudanden, pekar du (negativt) ut ett som inte alls intresserar dig men kanske många andra! Jag tänkte snällt hjälpa dig med att du, med din kunskap, egentligen ville peka på något positivt med bäring på husbilism (= inom ämnets rubrik) drivmedel som kunde vara intressantAng. villaolja så är detta kopierat ifrån CC förmånssida.
Shell Rabatt på villaolja 200 kr/m3. För beställning ring Shells kundtjänst tel 020-45 08 00.
Och visst är detta bra, tror jag. Men har inget med drivmedelsrabatt att göra, eller vad säger du "Relax"?
Eva
men nej - det var fel? Ändå tycker du "visst ovan nu tom att det är bra med villaolja som du tror"(?)!
Du efterfrågar slutligen vad jag "säger" om ditt svar?
Eftersom du inte läst = inte ovanligt, t.ex "mitt inlägg 69 ovan men som du ändå besvarat(?)", så är vidare diskussion med dig tyvärr både ointressant och meningslös!
Med detta avklarat och mot bakgrund av mitt tidigare inlägg 33, avslutar jag för min del detta ämne eftersom jag fått framfört det jag ville få fram!