Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad har det med CC rabatter i Spanien att göra????
Hasse
Vi har varit medlemmar ett helt år.Det gav inte oss gamlingar något.
Det mesta av rabatterna gäller för barnfamiljer,Golfare om du löser greenfee
Shell ger rabatt på villa olja ,vad har det med husbilar att göra?
Det jag menad är vilka rabatter har ni använt er av som motsvarar kostnaden för medlemskap i CC
HaDe Hasse
Så här har vi skrivit för en del inlägg sedan men det har Tommy Dynér, Los Suecos kanske missat.
En undran, är ni med i Caravan Club? varför? är det bra förmåner? jag undrar bara för jag tänkte gå med där om det är bra
Rekommenderar att du tar del av CC's omfattande info för MEDLEMMAR - nästan 100 sidor att läsa igenom! Därefter kan du fortsätta att disk CC med oss som valt att vara medlemmar i både HBK och CC. Se här några små ex på dina felaktiga utsagor;Det var ett uttömande svar.
Vilka campingar har CC rabatt i Spanien???
Hasse
Gubbar lägg ned!!!
Bettis12 är en ny medlem som ställde en enkel undran. Jag uppfattade inte att trådskaparen med frågan ville att det skulle spåra ur så här. Ta hand om våra nya medlemmar. Skräm dom inte...
Är ny här, är detta en sandlåda eller?
Hoppas att attityderna ändrar sig hos en här.
Tack för mej.
Hej
Vi är med i CC för att kunna nyttja deras fina campingar. Medlemsavgiften ger ju lite billigare avgift samt att vi samtidigt bidrar till att de kan hålla sina campingar i bra skick. Vissa rabatter kan vi nyttja andra inte.