Goderafton Los Suecos ! En får gratulera till att ha blivit "månskensbonde" om än i liten skala, det måste vara jättehärligt med ett så fint andningshål i det fagra Hälsingland, man kan undra om Ni har blivit inspirerade av Kalle & Brita Sackari Wahlström med deras teveprogram "Hjälp vi har köpt en bondgård"
Lycka till med "pullorna" och annat, själva brottas vi vidare med cancer i dessa coronatider
Hasse & Ingegerd
Tack Ingegerd och Hasse för de vänliga orden, det kan behövas för vårt senaste projekt. Det är tur att jag är gift med en mycket händig och framförallt en kvinna fylld av positiv energi och handlingskraft.
Hela tiden sker det förbättringar i huset och på tomten. Igår morse nämnde jag för henne — Det skulle passa fint med spetsgardiner i köket, precis som hos min mormor på sin tid.
Igår eftermiddag kunde jag notera att alla tre fönstren och en glasdörr i köket hade fått en ny look.
Idag har hon börjat monteringen utav det nya växthuset, samtidigt som hon målar luckorna i köket, sen väntar de nya tapetrullarna. Själv går jag mest runt med händerna knutna i byxfickorna, eftersom jag föddes med en tumme mitt i båda händerna, ser konstigt ut men går att leva med, förutsatt........
Trist att se att ni brottas med cancern, något som jag själv gick igenom för precis 10 år sedan. Sommaren 2010 blev husbilen aldrig påställd, har väldigt få minnen av den sommaren.... för mig tog det sedan 10 månader att komma tillbaka. Idag minns jag det knappt något från den tiden, vår hjärna hjälper oss att gå vidare.
Säger samma sak till er, lycka till och nästa sommar ses vi utefter vägarna i våra kära husbilar.
Tommy