Blev det på stället marsch??Jag fick en adrenalinkick i Corona tider å alla tråkiga sitta inne stunder. Var bara tvungen att gasa av mig litr
Visa bilaga 192558
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Blev det på stället marsch??Jag fick en adrenalinkick i Corona tider å alla tråkiga sitta inne stunder. Var bara tvungen att gasa av mig litr
Visa bilaga 192558
@WizardBlev det på stället marsch??
Hur gör du när du är ute i trafiken med bilen, döljer du skyltarna då också?Varningens finger till alla som lämnar bilder på sina bilar.Visa aldrig reg.skylten på bilden.Finns en sida där man på reg.nr. får reda på allt om en person.Addres,inkomster,skulder,avbetalningar,storlek på bostad,brottsregister och mycket annat,detta kan missbrukas.Kollade lite på ditt reg.nr.Du bor med en kvinna på 69år,bostadsrätt 61kvm,äger tre fordon.En Suzuki,Volvo och Carthago.
Vilken funktion fyller dataskyddslagen då allt finns öppet på nätet.Uppmanar till försgtighet.
Mvh
Det gör väl alla?Hur gör du när du är ute i trafiken med bilen, döljer du skyltarna då också?
@PeterKHmm... Så stora blir de inte för mej
Men jag stånkar fram på en gammal Heritage
Now we talking@PeterK
Heritage är en bekvämare cykel och en rejäl maskin, har en softtail (ombyggd FatBoy -16) då jag vill åka med grabbarna och slippa spänna skink halvorna. Men ibland vill man bara leka av sig med Kawan.Visa bilaga 192573
Ved är rikedom.Omväxling förnöjer. Fyra årstider - härligt.
Du missade att han är medlem i fredsbaskrarna. Men det är oftast goa gubbar och damer.Varningens finger till alla som lämnar bilder på sina bilar.Visa aldrig reg.skylten på bilden.Finns en sida där man på reg.nr. får reda på allt om en person.Addres,inkomster,skulder,avbetalningar,storlek på bostad,brottsregister och mycket annat,detta kan missbrukas.Kollade lite på ditt reg.nr.Du bor med en kvinna på 69år,bostadsrätt 61kvm,äger tre fordon.En Suzuki,Volvo och Carthago.
Vilken funktion fyller dataskyddslagen då allt finns öppet på nätet.Uppmanar till försgtighet.
Mvh
Nej inte i etapp 1, däremot ....Ska ni satsa på gris och får också?
//Jan
Vad jag förstår blir vintern svår med vår nya livsstil/-filosofi.
Hur tror du våra spanska pullor skulle ta det?Ni får välta med pullorna till Spanien.
Pålle