Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det fungerar alldeles utmärkt, men helst ska man ladda med 14,7v, för att förlänga livstiden
Men bilgeneratorn laddar väl inte bobatterier direkt
Laddströmmen till bobatterier går väl via elblocket, eller![]()
SV: BILTEMA AGM BatteriHej
Jeg vil købe biltema AMG batteri som forbrugsbatteri, men på den danske side
Står der at det er et startbatteri. Kigger jeg på et forkert eller kan det bruges til begge dele
Hilsen
Flemming
SV: BILTEMA AGM Batteri
Hej
Jeg har isat et AGM 95 Ah startbatteri fra Biltema i sidste uge. Men nu viser det sig at jeg ikke kan aflæse spænding og %-sats på displayet i husbilen. Det viser 0,0 v. Ved henvendelse til CI-forhandler, og andre kloge hoveder, oplyse man mig om at det formentlig er et forkert batteri jeg har sat i, og anbefalede det original isatte, VARTA. Er der nogen mening om dette?
Mvh
Jørgen
Mina 3x95Ah Biltema AGM höll 2,5 säsong,
eller ca. 150 cykler, ej prisvärda eller lämpliga som förbrukar batterier.![]()
Ja, fast jag tror de ändrade detta efter att klagomålen började strömma in (?)Biltema marknadsför dessa batterier som startbatterier.
Pålle
Det är rätt Peter, Det finns en tråd här där jag förde ett ärende mot Bitema hos KO.Ja, fast jag tror de ändrade detta efter att klagomålen började strömma in (?)