Det är ju kul att ni gör er lustiga över atina1’s inlägg.
Undrar om flinet kroknar den dagen förbud mot PB2 sätts upp på den parkeringen, eller varför inte parkeringen vid er egen favoritaffär. (Eller varför inte favorit p-plats som tråden handlar om.)
Det är är i sanning ett på sikt självsanerande problem för vanligt folk att husbilarna försvinner från deras områden.
Vi hånar ju till och med våra medhobbyister som lyfter reell problematik i våra forum. Då är det inte svårt för gemene man att klaga tillräckligt till kommun eller markhavare så ”kackerlackorna” försvinner.
Jag skäms.
Visst kan man ibland känna som du skrev... Men en sak lär vi ju oss här på hbk, och det är att klandra en annan medlem.
Och som jag ser det just nu så finns det olika "grupper" inom hbk..
De som bara parkerar på en ställplats/camping och sen anser att alla andra fricampar så fort de står på en parkering över en natt med sin husbil, och om campingmöbler är ute eller inte bryr de sig inte om.
De som väljer att aldrig står på en betal plats/camping men parkera helt lagligt och tar
Inte ut camping möbler. Och måste försvara sig här på forumet mot alla falska påhopp
De som väljer att aldrig står på en betal plats/camping men parkera helt lagligt men tar
ut camping möbler
Och som också försöker försvara sig mot påhopp, men undanhåller viss fakta...
Sen finns det de som både parkera, står på camping/ställplatser.. Och som är försiktiga här på hbk med att ställa sig på den ena eller den andra sidan
Och så finns det dem som parkerar olagligt i naturen/terrängen... Och ofta skiter de i alla oss andra... Bara de får vara i fred.
Vi alla skall ju sen fungera i samma "klubb".... Och det verkar inte fungera här...
Som jag ser ser så måste man nog börja "städa" inneifrån och hitta gemensamma frågor att jobba med... Och inte som nu kasta en massa skit på varandra...