I
Iveco 35
Guest
Sv: Varningskedja
Förhoppningsvis blir han överkörd av rulatorn.
Olle.
Förhoppningsvis blir han överkörd av rulatorn.
Olle.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej
Ni får säga och tycka vad ni vill om dessa så kallade Irländare ,de gör en del jobb i villaområdet där jag bor inte många svenska företag gör så fina jobb med så många nöjda kunder,så sluta med att förfölja dessa hantverkare,är inte mycket för EU men nu när vi är med där så om jag har förstått rätt så är väl gränserna öppen att jobba var som helst,och är det så att folk missköter sig så är väl det en polis sak inte en hbk sak
mvh deicer
Den campingen är stängd....
Jag mötte en karavan "irändska asfaltläggare" på väg Norrut på E4-an, strax S om Hudiksvall den 10/6.Fick en ide med tanke på dessa asfaltsläggare eller andra.
Vi kanske skulle ha en tråd där vi meddelar varandra var dom finns eller vart dom är på väg. Tydligen våldgästar dom campingplatser på sin väg att utföra "arbeten", inbrott, snatterier,rattfylla, hot, skadegörelse mm. mm följer i spåren
Läs gärna Grevens tråd
http://www.husbilsklubben.se/forums/t32336/
Om det passar kan vi ju börja här, för ett par timmar sedan var dom på väg mot Nässjö.
Gurra
Hej
Ni får säga och tycka vad ni vill om dessa så kallade Irländare ,de gör en del jobb i villaområdet där jag bor inte många svenska företag gör så fina jobb med så många nöjda kunder,så sluta med att förfölja dessa hantverkare,är inte mycket för EU men nu när vi är med där så om jag har förstått rätt så är väl gränserna öppen att jobba var som helst,och är det så att folk missköter sig så är väl det en polis sak inte en hbk sak
mvh deicer
De där med att vara Fritidsdisponent den satt bra, ska sätta detta på mitt visitkort.En utmärkt idé Gurra!
Såg för en stund sedan att dessa "yrkesmän" ställt upp sina husvagnar i Märsta vid Statoilmacken vid Märsta-
rondellen.
Känner igen dom sedan förra sommaren från Camping i Bollnäs, där dom var och huserade med bråk som följd!
Med hälsning
Pebben o Lena