GöranH
FD HBK Medlem
Sv: Varningskedja / asfaltsarbetare
Samma fenomen som inom transport branchen,ingen jävel vill ta nått ansvar
Samma fenomen som inom transport branchen,ingen jävel vill ta nått ansvar
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Då blev återigen asfalteringen hemmavid klar, hoppas att detta var 3:je gången gillt på 10 års tid! Vill poängtera att det inte i något fall berott på asfaltgubbarna att jobbet måst göras flera ggr! Är man tvångsansluten till kommunalt VA så får man tydligen räkna med problem.Eftersom de struntar fullständigt i lagar och förordningar både hemma och utrikes går det nog inte att bli av med dem i brådrasket.
Gödselspridning funkar ju endast på landsbygden.
Förra våren var det ett gäng med "asfaltarbetare" vid Kåsjöns parkering i Partille. Dom skräpade ner fruktansvärt och bar sig allmänt illa och hotfullt åt.
Förra veckan och helgen var dom här igen.
Nu fick tydligen kommunen nog och satte upp ett "fotbollsmål" vid infarten med fri höjd 2,2 meter.
Nu är alltså parkering vid Kåsjön, som står med i Ställplatslistan, stängd för fordon över 2,2 meter. Synd på en fin plats
Kan ingen ringa Ullenhag han gillar ju dessa människor och han vill säkert använda sitt RÖT avdrag.
Jag vet inte hur man rapporterar ställplatsinfon till Web som Bengt på Lundsholm föreslår. Kan någon fixa det åt mig?