F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Har kört i BMW Cup sedan 1997. Blev även totalsegrare det året.Vilken serie åker du i med den? Har du någon tråd på rejsa.nu om bilen?
Så där ska en BMW vara byggd utan massa tungt onödigt skräp.
Att Stuck hittar runt ringen är fullt klart. Men så var han med och assisterade sin far Stuck den äldre, på förarkurserna, långt innan han hade körkort.
Hans far var instruktör, på förarkurserna, när Hans Joachim var liten.
bosse b
Den här kanske inte går så fort jämfört med moderna sportbilar men i början av 70-talet var 150 hästar mycket. Och jag lovar att när man trycker på så känns det i alla fall som det går fort. Hjulupphägningen är kvar från en säsong i sportvagnsserien, motorn är ytterligare lite uppskrämd och avgasljudet ger en ståpäls. Dessutom om Anders tittar noga sitter det en dekal från ÖSK på vindrutan
Hej Leif o Rita!Kul att se att fler åker engelskt. Om man halverar antalet hästar i Triumphen kommer man i närheten av vad våran MG Midget avger. Men är vägarna rätt så upplever man faktiskt riktig fartkänsla i den. Kanske blir det dragkrok på husbilen nästa är så man kan utnyttja båda fordonen mer.
Fler bilder finns på
MG Midget 1964