Sv: VAD åker ni i när...............
Herrejösses så vackra dessa gamla "flyktjaggor" är!
Och vilket fint skick just denna bil ser ut att vara i! Var det ni som renoverade bilen själva eller är det ett orginalskick? Motorn ser iaf ut att blivit uppgraderad
Det sitter tre Dubbelwebrar i stället för Su förgasare, så har man förbättrat andningen på en sida av motorn så brukar det vilja bli portning, längre duration samt högre lyft på kamaxlarna för att matcha upp det hela
!
Fast jag kanske har fel
?
Oj, sedan ser jag att det var elektrisk vindrutespolning! Jag har samma Lucasbehållare på min koja men i kojan får jag handpumpa fram vattnet. Det är skillnad på lort och pannkaka!
Bränsletrycksregulator med tillhörande bränsletrycksmätare också, här ser det ut att vara enormt seriöst byggt! LÄCKERT!
På tal om elsoppapumpar så har jag en extra BILTEMAPUMP i kofferten med på åkturerna! Samt lite annat som kan vara bra att ha i engelska bilar, inte för det brukar behövas, eller hur?
På tal om engelska bilar så känner en kompis till mig en annan herre som har en kusin! Den kusinen har en hundkoja som INTE läcker olja!
Så det så!!!!!Jag ville bara få det sagt!
Anders