plastpelle
HBK Medlem
I el rengo var .det 25 satt ute till kl Tio fantastiskt fin kväll
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jo vi kör över alla broarna, känns lättast med hundar tycker vi. Kostar 860-870kr för oss (med brobizz)Kör du över broarna eller grenå eller fredrikshamn, är ju i beaune nu 42 mil till trier och vinbonden äter man kostar det 10 eu och äta måste man så det får bliden ställplatsen nära från stora vägen också.
Jag har ingen som helst lust att fara runt härnere som jag tänkt, kom två droppar regn men annars har det varit bra men nog fick jag slå på kaminen tidigt verkar ganska dyrt med jetonger för elen och jag klarar mej bra utan när det inte är kallt, kan ladda datorn från 12v med en särskild apparat. direkt.
Fortfarande inte använt IGO, Susanne kör med Google Maps och jag håller kvar med fru Garmin 770.Jag hoppas att du använt IGO flitigt, har upptäckt en del små fel med det alltid bra att ha två olika så man kan få en second opininion i kritisk läge min backupp en nokia med here fick problem den tog mer ström än den kunde ladda tydligen ska prova med 20ah batteribackupp i morgon. I kritisk läge så stod det hej då på skärmen och sen stängde den av? Den verkar bra uppdaterad eftersom jag gjort det nyligen har ju livstids uppdatering??