Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vi har svårt att ta oss fram med lokalbuss etc. eftersom vår Golden är lite skröplig i frambenen. Men vi hittade en kanonfin promenadväg i närområdet.Var inom Valencia på nervägen, helt fantastiskt. Kommer att åka dit igen för att upptäcka mer. Är i San Sebastian och på väg hem.
På väg hemmåt, med eller utan regnPasserade ditt hus i dag.1 minus och snöblandat regn så njut av ett varmt vårregn.
Passa på o njut o ha de gott! Rolf på Orrvägen
Vi åker nog imorgon, även om vi betalat för två nätter...... inget bra ställe för hundarnaDet verkar som om du fått upp farten och längtar hem, kanske dumt av mej att starta så tidigt kanske skulle dröja mej kvar några dagar annars är ju risken att jag får sitta i tråkigt väder och vänta ut hemresan bara för att jag varit snål och bokat i förtid. Nästan så man funderar att strunta i biljetten och ösa på. Får se i morgon.