Reflektion rörande "Svarsknapp":
Till och från ser jag inlägg som består av enbart ett citat. Det kan i och för sig bero på att jag har någon knasig inställning, men...Vi är dock några medlemmar som tidigare tyckt till om "rena svarsknappens" placering längst ner på sidan, vilket är det naturliga om inställningen på inläggen är så att säga fallande. Om inställningen däremot är "senast överst" - vilket jag fått för mig att många har; tycker själv att den är bekvämast även om alla funktioner då inte stöds - blir det onaturligt att scrolla ner för att svara "rent". Då finns möjligheten "svara med citat" i inlägg eller markera text och klicka "svara" - dvs båda med citat i större eller mindre omfattning, men där knappen primärt anger bara "svara". Kan det vara så att detta möjligen skapar missförstånd och därmed vara orsaken till att det ibland blir svar med bara citat? "Ren" knapp såväl överst som längst ner vore kanske en lösning. Om möjligt.
Den här tråden - som är toppen att ni skapat och dessutom besvarar föredömligt - har nu så många inlägg att det kanske finns fler inlägg i samma ämne och att frågan om "rena svarsknappens" placering redan är besvarad och tagen om hand; kommer inte ihåg dem alla. Ber om ursäkt i så fall, men detta är i vart fall min reflektion i saken.
// J Peter