F
F.d. 4811
Guest
Sv: Smileys
Stollen o Roger (och ni andra i HBK): Rocka loss med smilys nu!!!!
Stollen o Roger (och ni andra i HBK): Rocka loss med smilys nu!!!!
Senast redigerad av en moderator:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Man ska inte förakta trettonåringar. Om ett halvsekel är det dom som ska gå i pension, och då är det dom som hackar på alla ungdomar för deras språkbruk.Önskemål har ju också framförts om att hålla vår konversation på en högre nivå än vad ex trettonåringar kan prestera, så jag försöker dra mitt "strå till stacken".
//Roger
En smiley kan säga mer än säkert 10 ord om den är välbildad :quest:
Menar du att smileyn ska vara väl utformad av skaparen eller att användaren av den ska vara väl utbildad, eller...?
//Roger
ja förutom att kvinnan är en transvestit men du flörtar med den iallafall och sen är ni lyckliga för resten av dagen , kanske bjur du på en glass till kvällen åskmolnet hamnade tyvärr fel det skulle varit sist när du får reda på att det inte är en flicka ....Hmm Pitza å tårta älskar jag, mitt hjärta brister när min kära lämnar mig.
Fundersam blir jag över vädret, efter en kopp kaffe flörtar jag med kvinnan bredvid som blinkar tillbaka
Var det rätt tolkat Greven
Gurra
En smiley kan säga mer än säkert 10 ord om den är välbildad :quest:
Ja måste f.n ge mig på en gissning oxå vad det gäller Grevens smileymening tolkad av mig.
Greven äter pizza och tårta och har ett bra hjärta när han började men sen brister hjärtat pga fetmat och han dör, sen vinkar han bye bye till jordelivet en regnig dag och efter så blir det begravningskaffe men allt ses med glimten i ögat.