Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Norge avslutades i förtid i och med att Marianne fick ischias nerv i kläm. Inget roligt när man inte kan gå på "tur"... Nu fixar vi vårt kylskåp och tar några turer hemikring innan det är dags för övervintring. Ha det gott på Elmia : )Jo.....om man ändå är i Spanien, annars blir det dyrt att åka ner och hämta ett lock
Elmia eller blir ni kvar i Norge?
Nu blir jag nyfiken...vad använder du najtråd till?
T.ex. att hålla ihop avgasröret på plats (går ej att göra med silvertejp) till behövande man möter på sina resor...För mig har najtråden ungefär samma funktion som silvertejp. Man använder den vid olika nödsituationer, etc. //Jocke
T.ex. att hålla ihop avgasröret på plats (går ej att göra med silvertejp) till behövande man möter på sina resor...
Ta inte illa upp den är värdlös .. på vilka platser har dom 3fasuttag16A??
Visa bilaga 163132 Funderar på att köpa en pannlampa, en
Pannlampa Silva Trail 4 på Clas Olsson. Bra att ha när man löptränar. Något att ha i husbilen?