Det gäller ju att hålla den ren och urkramad. Och ta fram en nytvättad med lämpligt intervall.Gud va äckligt, med hållaren på bilden så syn wettexduken inte. Dessutom så har jag ingen ugn.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det gäller ju att hålla den ren och urkramad. Och ta fram en nytvättad med lämpligt intervall.Gud va äckligt, med hållaren på bilden så syn wettexduken inte. Dessutom så har jag ingen ugn.
Har två enkla och billiga hjälpmedel som jag använder varje dag.
Ett runt vattenpass som sitter framför ratten
Visa bilaga 156131
och en liten spegel med sugpropp som sitter på fästet till plisségardinen på passagerarsidan
Visa bilaga 156132
Vattenpasset, inköpt på Biltema för 25-30 kronor, gör att det är lätt att se när bilen står i våg.
Spegeln, kommer inte ihåg var jag köpt den, gör att jag nästan ser fronten på husbilen när jag skall parkera. När jag tror att jag precis är på väg att köra in i bilen, stenen, trädet.... så är det cirka 50 centimeter kvar. Vilket brukar vara alldeles lagom avstånd.
Hälsar Kjell
var du hittat den?
Hej Kocken 1 !var du hittat den?
Hej, tack för det, jag mailar direkt!Hej Kocken 1 !
Mugg-flaskhållare görs av mitt barnbarn.
Han har många beställningar som han arbetar med på fritiden.
Om du är intresserad kan du höra av dig till min e-post swansons@telia.com om hur många du vill ha så vidarebefordrar jag till honom.
Hälsningar Santo
Så glad när jag såg detta tips om en liten spegel för att se frontenHar nu kört min helintegrerad i ett år men är förvånad över hur svårt det är att bedöma var fronten tar slut. Tack för tipset!
Mvh
Per J
LED belysning (RGB med fjärrkontroll)