Tommy & Elisabeth
HBK Medlem
Sv: S.r husbilar i Malmö
Låter som en solskenshistoria men Grattis och lycka till med nya bilen. Det är ju trots allt man själv som ska vara nöjd och inte bry sig så mycket om andras åsikter.
Än en gång Lycka till så ses vi kanske på vägarna!!
Hejsan.
Husbilen är nu på min parkeringsplats i Sverige
Åkte ner i Tisdags och möte Oran på flygplatsen i Bologna (Åkte själv med KLM från Linköping då det var smidigare annars ingår flygbiljetter från Köpenhamn).
Vi åkte vidare till återförsäljaren och besiktade husbilen. Allt var ok förutom ett handtag till gasolugnen (extra tillbehör) som varit trasigt vid leverans men det skickas till mig i Sverige så byter jag det lätt. Man hade även glömt att montera gasalarm. Kom även på att jag ville ha stödben så köpte till detta med montering. Förde över pengarna från min bank. Företaget hade tre husbilsleveranser denna dag. Blev på kvällen utbjuden av ägaren och Oran, tillsammans med ett Tysk par som köpt en Nevis,. Mycket god fisk. Hotellövernattning på bra hotellet ingick i priset. På onsdag så skedde sista monteringen av stödben, kontroll av att pengarna fanns på banken sedan genomgång av alla papper (husbilens funktioner gick vi igenom dagen innan). Kl 13:00 Onsdag bar det av hemåt och nu torsdag kl 21:10 var jag hemma efter 220 mil och 32 timmar är jag hemma. Oran bjöd dessutom på fika och lite mat på hemfärden samt förstås alla avgifter och bränsle. Mycket nöjd hittills.
Låter som en solskenshistoria men Grattis och lycka till med nya bilen. Det är ju trots allt man själv som ska vara nöjd och inte bry sig så mycket om andras åsikter.
Än en gång Lycka till så ses vi kanske på vägarna!!