Fick inte så mycket gjort bara man sätter foten på trappan börjar det dugga.
Har lackerat högra sidan efter slipning och zinklack igen.
Vänstra sidan slipad zinklackad och spacklad slipad igen och zinklackad, bara Vitlack kvar.
Vit lack finns inte allt är brutet i ett otal kulörer Karossen ser vit ut men den är egentligen lite beige så det skiljer massor men viktigast att det är tätt och inte läcker.
Gav mej på vindrutan, mitt minne är dåligt men som det ser ut så finns det sikaflex svart innanför gummilisten i vindrutans över kant, fixade till ett litet verktyg som gjorde att jag kunde spruta rostskydd där listen verka sitta lite lösare speciellt i hörnen.
Det fanns en avslutning i plast i änden av dropplisten fram enda orsaken att den fanns där förutom estetiskt är att åstadkomma stående vatten i dropplisten.
Att någon som betalat en massa för bilen en gång kladdat på silicon i änden på dropplisten är så dumt så det kanske finns en diagnos. Stående vatten i en dropplist där också anslutningen mellan plast och plåt finns mellan bodel och hytt.
Det är nu stoppat i skåpet inuti som ansluter finns inga dubbla skal utan en plywoodskiva som har lite blåträ längst ner.
Alltid mer att göra än man tror började tidigt men dagarna går fort vi är redan inne i september, och regn kan stoppa mycket viktiga saker. Måste helt enkelt ha en backkamera tar 5 minuter att montera den på samma plats som tidigare men måste försöka hitta rätt kablar.
Ska se om jag kan få igång den via en knapp som slår på dimljuset bak.