Ja nu har jag satt ner foten resten får admin sköta.
Till ämnet: har äntligen lyckats få dit trälisten, fanns plastlist men jag tyckte det behövdes något stadigare efter min på körning fanns det långa sprickor i glasfibern som jag på Bahia camping kämpade med men frånvaron av verktyg gjorde att jag inte kom så långt, så det var inte plant eftersom jag fick använda tvingar för att över huvudtaget få ihop sprickorna.
En kraftig trälist sikaflex skruvar och tvingar fick ihop det rätt bra.
Ska måla om hela nederdelen av husbilen inklusive kofångare fram ska använda mekanlack som varit bra till det mesta men vilken färg ska de bli?
Original är olika nyanser av blått med metallic inslag.
Förmodligen ett barn av sin tid och som jag tror en liten konstnär.
Funderar lite på vilken färg jag ska ta är ju lite styrd av de blå fälten på sidorna.
Blått i olika nyanser är ett alternativ, vitt ett annat. svart brukar man ha när det rostat men det är ju plast.
Skulle ha en kvinna här de har ju normalt ett bra färgseende och öga för vad som passar det ser jag också - efteråt när det är försent.
Klistrade på RVS klistermärke bak och fram lite som tack för hjälpen att det sparat en massa pengar.
Klistrade på några remsor reflekterande plast för att man ska se hur bred bilen är, mötte flera bilar x90förståss som hade problem med fordonsplaceringen vid möte, hoppas det här hjälper upp deras skrala syn. Har satt det bak också för att omköranden i mörker ska hålla undan.