• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Någon frivillig att ta över
Ok då. Det får bli i morgon. Men fasen va tradiga vi är. Alla har väl varit någonstans och kan slänga in en bild. Snacket runt omkring är minst lika kul som var vi hamnar. Kan redan nu avslöja att min första bild troligen blir Dubrovnik..., men fan ta den som svarar det direkt! Vill ha lite utveckling först! :cool::D

Tommy N

HBK Medlem
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Med tanke på färger på sorgband så skulle det kunna vara Lettland och om det stämmer Riga och något nationellt minnesmärke eftersom det äras med högvakt där.
Tommy

Jan K

HBK Medlem
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2029
Med tanke på färger på sorgband så skulle det kunna vara Lettland och om det stämmer Riga och något nationellt minnesmärke eftersom det äras med högvakt där.
Tommy
Jag skrev ju att det var en lätt en.
Högvakten stod helt blickstilla, när vi kom, så jag trodde faktiskt att det var dockor men så såg jag att ögonen rörde sig på den ena
Sedan började de matcherna.
Din tur igen Tommy.

Tommy N

HBK Medlem
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Visst är det Fornbybanken ! Står du där nu, du var så snabb?!
2stroke4ever Nu får du ta över och ut på ny resa!
Tommy

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Din första bild kan vara var som helst i Tyskland men den andra tror jag är vid floden Rhen. Gissar orten Obervesel.

Toppen