Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja, så klart! Älgen stod tillsammans med en elefant på väg till hembygdsgården, ja en bra bit ifrån varandraÄr vi i samma stad som älgen?
Du lyckades ju klämma fram Stade så småningom vilket är helt rätt. Texten på stenen var helt säkert om Stades vänort. Nu får du fortsätta att ta oss vidare Krinil.Nu är jag vilsen. Älgen symboliserar väl på något sätt det gamla Ostpreussen. Förstår det på den polska staden Goldap, som är ingraverad på stenen bredvid älgen. Så var fasen, är vi? Bilden vid "Ratskeller" liknar Stade, men jag får inte ihop den med Polen. Så pass!
Jo visst kände jag igen Stade så småningom. Men fick inte ihop det med ostpreussen och de delarna som nu är östra Polen. Men jag ska definitivt rota lite i fotoarkivet! Nu kör vi..., snart!Du lyckades ju klämma fram Stade så småningom vilket är helt rätt. Texten på stenen var helt säkert om Stades vänort. Nu får du fortsätta att ta oss vidare Krinil.
Visa bilaga 237803
Absolut fantastiska Geithorn! Vi låg på fina ställplatsen "Camperplaas Haamstede", 10 minuters promenad från kanalsystemet i Giethoorn. Giethoorn är en fantastisk stad med ett kanalsystem som ofta ersätter gator. Man kan vandra i timmar, åka rundbåt och hyra elektrobåt på kanalerna. Vi hade planerat in en övernattning på vägen hem från Spanien, men blev kvar i 4 dagar.Geithorn?
Brukar köra dit ibland, eller