• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

Lellepip

HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
39196
Medlemskap
2025
Ser ut som Palermo. Var där med vår segelbåt för 14 år sedan på väg mot Grekland. Nu är det husbil som gäller.

Junis

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
17471
Medlemskap
2025
Om inte Helena och Lasse vill köra vidare så får du chansen Lellepip. För visst är det Palermo.

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Detta torde väl då vara den tyska versionen av Djävulsbron, men vad dess egentliga namn är och
var exakt den ligger kommer jag tyvärr inte ihåg just nu.
//Kjell

2stroke4ever

HBK Medlem
Kommun
Falun
HBK-Nr
18899
Medlemskap
2024
Visst är det den bron som heter Rakotzbrücke och ligger i en Azalea och rhododendron park i Kromlau ca en mil från polska gränsen, vi var där i juli så det var dåligt med blommor men flera brudpar var till bron och tog kort. Nu får ni ta oss vidare Mona & Kjell.

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Visst är det den bron som heter Rakotzbrücke och ligger i en Azalea och rhododendron park i Kromlau ca en mil från polska gränsen, vi var där i juli så det var dåligt med blommor men flera brudpar var till bron och tog kort. Nu får ni ta oss vidare Mona & Kjell.
Så brudpar tar sig till Djävulsbron för fotografering? Undrar vem av makarna som valt den platsen!?

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Tack! Det var generöst att passa till mig på detta knapphändiga svar.
Då lämnar vi Tyskland och undrar var vi strosade runt denna gång?
//Kjell

1727190090237.png

Bilagor

• På promenad.jpeg
    4,3 MB · Visningar: 19

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Visst promenerade vi i Florens på torsdag den gångna veckan och fotade bl a Baptisteriet mitt emot Domen på bilden till höger.
Över till Falun!
//Kjell

Toppen