• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 52909

Guest
Sv: På spåret

Annette får kredit för rätta svaret på Torekov.

Ok, här kommer en ny bild

Bilagor

• sem-07 augusti 071.jpg
    sem-07 augusti 071.jpg
    1,3 MB · Visningar: 11

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Jappe, Strängnäs ligger också vid vattnet.

I vilken stad hittar vi denna byggnad ?

P3190042.JPG

Senast ändrad:
F

F.d. 55287

Guest

Hej!
Jag tror det är i Helsingsfors denna ståtliga byggnad finns.
Hälsningar
Leena

F

F.d. 55287

Guest

Hej!
Har ingen bra bild tillgänglig just nu och så vet jag inte riktigt hur jag får in bilden, så jag kanske kan få återkomma med en bild ( ha den tillgodo).
Så är det någon annan som har en bild så hoppa in med den.
Leena

F

F.d. 6238

Guest

För er ja! När jag lägger in bilder från Mollösund, så vägrar Monica och Kurt att svara för att det just är för enkelt för folk från Västkusten, eftersom det liksom tar "rättvisan" från den här tråden. Kanske skulle här införas en hedersgräns på sisådär 15 mil mellan hemvist och bild på På spåret.
Ja, ja, Måste lämna västkusten och vidga mina vyer och fixa nya bilder som inte blir så "lättlösta" för "the locals".
Jag sticker snart down south och då blir det "andra bullar"!

Jappe
Som en ÄRLIG kommentar till Jappes inlägg, så skall jag säga följande: Hej på Dig Jappe,det är ingen ide att FÖRSÖKA tävla mot Dig för Du är ÖVERGRYMM på allt.
Du kan allt. Men vi får hålla tummarna för att vi kan ses på vår Halvö i Mollösund någon gång in the framtiden. Hls kurt.:rolleyes::twitcy:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Som en ÄRLIG kommentar till Jappes inlägg, så skall jag säga följande: Hej på Dig Jappe,det är ingen ide att FÖRSÖKA tävla mot Dig för Du är ÖVERGRYMM på allt.
Du kan allt. Men vi får hålla tummarna för att vi kan ses på vår Halvö i Mollösund någon gång in the framtiden. Hls kurt.:rolleyes::twitcy:

Självklart! Dock kan illusionsbilden av Jappes framträdande i "På spåret" kanske överträffa verkligheten. Alltså dra inga växlar i onödan. Jag kanske är en buse! Jag försökte lägga in en bild här som då skulle visa vad jag menade med detta kryptiska inlägg, men jag hittade ingen möjlighet att lägga in en bild på den här kaluven!

Jappe

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag har fjärmat mig från datorn en stund och vad händer? Har jag missat något?

Jappe

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Varför? Jag har ju varit där eller snarare: för att spara franska motorvägspengar så åkte vi gamla vägen, backe upp och backe ner, tog många timmar, kallt och halt dessutom! Nästa gång sparar vi pengar genom att åka över bron, trots att jag är höjdrädd, men då får väl codrivern ta över!

Jappe

F

F.d. 3778

Guest

Hej Jappe var ni till Roquefort och åt god ost då också?
Inger o Anders

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen