• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 11346

Guest
Sv: På spåret

semester%202005%20002.jpg

Nu blir det svårt,det räcker med stadens nanm

Hjulnissarna

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2025

Kyrkostilen känns väldigt österut - Ryssland eller Polen men bakgrunden ser ju lite kuperad ut och växtligheten verkar lite högland, Jag chansar på Kosice i Slovakien (fast har aldrig varit där, tyvärr (?)).
Boo

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Finns det inte ngt sådant uppåt landet med typ kinesiska saker men vad det heter?

Senast ändrad:
F

F.d. 11346

Guest

Kyrkostilen känns väldigt österut - Ryssland eller Polen men bakgrunden ser ju lite kuperad ut och växtligheten verkar lite högland, Jag chansar på Kosice i Slovakien (fast har aldrig varit där, tyvärr (?)).
Boo
Jäkligt nära, för 15 år sedan hade hade det varit rätt svar med ett tillägg. (landet alltså)

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 11346

Guest

Landet Slovakien hade ett tillägg för 15 år sedan (Tjecko)
icon10.gif
En ledtråd är illasmakande vatten och svavellukt..

F

F.d. 11346

Guest

Jappe tar det igen. Grattis.. Jag tänkte att det skulle bli för svårt men bevisligen icke. Det lilla träkapellet tillhör ett fint hotell som ligger uppe på ett berg mitt i skogen, dit kommer det många par för att gifta sig. Mest rika ryssar. Vi kom dit svettiga i grova vandrarkängor och vi gick in för att smaka av en öl. Vi kände oss helt felplacerade:):) för det var otroligt fint. Golvet var av glas och under var det ett akvarium kolla här i baren.. Hotel Aberg - England

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag har för för mig att Karlsbadervatten förr ansågs vara nyttigt för hälsan och jag tror att det fortfarande dricks, trots att det innehåller giftiga tungmetaller och smakar pyton (ont ska med ont fördrivas).
Nu börjar det bli kris här, ont om bilder, men slänger in en mellanbindare igen för att någon annan ska få lägga in någon mera intressant bild.

Bilagor

• hbk 45.jpg
    hbk 45.jpg
    235,9 KB · Visningar: 12

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Grattis Carina! Jag trodde det skulle gå ännu snabbare, för det var ju inte så svårt, kanske! Jag måste nog snart ta en tur med husbilen i Europa och hämta fler bilder eller kanske veva igång min gamla diascanner, för jag har många gamla dias.

Jappe

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Oj, jag trängde mig före dig Gunnar, det var inte meningen, men var det med 1/100 sekund ?

Här kommer min bild, vilken stad ?

Juli 2007 054.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen