• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Maggan o Åke

HBK Medlem
Kommun
Gagnef
HBK-Nr
1409
Medlemskap
2025
Sv: På spåret

rätt easy rider
där var jag i höstas på min första utlandsresa helt underbart.
maggan o åke

F

F.d. 11346

Guest

Ja tur ska man ha. Ett liknande grej finns i Klobenstein ovanför Bolzano och jag tittade på mina foton och hade fotat en infotavla där det stod om liknande saker bla Bryce Canyon National Park. Så detta var 100% tur.

F

F.d. 11346

Guest

yyy%20295.JPG

Ny ställplats och ny stad vad heter staden, tror att detta löses fort

F

F.d. 346

Guest

Lybeck!? Jag hittar inget tyskt y på datorn

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 11346

Guest

Alla ställen som är uppräknade hittills har haft råd att bygga 2 kyrktorn som är lika höga:twitcy::twitcy:

F

F.d. 11346

Guest

En känd klosterkyrka+ Ansgar skickades upp för att få ordning på hedningarna i norr från detta kloster. (resultat..hm)

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Börjar på C och slutar på y, Höxter

Senast ändrad:
F

F.d. 11346

Guest

Äntligen på spåret, men staden börjar o slutar inte så:twitcy::twitcy: Rätt hade du Jappe, Grattis. Corvey är ett känt kloster i Höxter

Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Anledningen till mitt velande var bildbrist och att jag hoppades att nån annan skulle hinna före, men så hittade jag en. Alltså, var?

hbk 70.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jaha, var det så lätt! Grattis dotorparn! Fint ställe, funderar på att åka dit i April, i år igen.

hbk 69.jpg

F

F.d. 11293

Guest

jag har gott bildminne ( på bekostnad av det andra minnet) ett helt otroligt ställe.
jag har inga billder på min dator här, ni får ge er till tåls till i eftermiddag när jag anländer hemmet :wink:

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2025

Jag hade ju en till godo sen igår, sticker emellan med denna om det är okej för er.

Var finns denna byggnad?

IMG_0120.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen