• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 11346

Guest
Sv: På spåret

"Steinernes Meer - Sea of Stone" Kan ses från platsen.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag har åkt skidor i cirkus Leogang, Saalbach, Hinterglemm, men aldrig hört talas om något "stenhav"!
Jag säger Leogang.

F

F.d. 11346

Guest

Vi ha gått över "stenhavet" från Berchtesgaden söderut över Kärlingerhaus am Funtensee fortsatte söderut till Riemannshaus sen var det rakt ner i denna by (stad)

F

F.d. 11346

Guest

Per o Camilla Hur fixade ni detta? Grattis. Ställplatsen är jättefin med en vacker utsikt att sitta och titta på på kvällen. Här från andra hållet.
yyy%20072.JPG

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Kan man gå så långt! Djupt imponerad! Är det stenhavet man ser på bilden? Det ser ut som sjön utanför Islandsberg när det blåser bra!

Senast ändrad:
F

F.d. 11346

Guest

Gör en googelsökning eller ta en tur med Google Earth får du se Det är mäktigt

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2025

Jag har läst om en vandring som sker här varje år (den 24 augusti tror jag). Hur som helst så är det helt underbara bilder, man blir ju ganska sugen på att besöka denna stellplatz.

Jag sitter på jobbet och har tyvärr inga bilder här så någon annan får lägga in en bild så länge.

Mvh /Per

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Pausbild. Nu har både Michael Johansson och Per & Camilla bilder "innestående". Få se om någon vågar lägga in en ny bild! Vad händer för övrigt om man lyckas korsa en leksaksmus med en potatis? I förekommande syfte är det väl bäst att tillägga att det inte blir en Jappe!

Muspotatis (2).jpg

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Beträffande korsandet av mus och potatis har du ju tagit bort det självklara alternativet och någon annan idé har jag inte ;) .

Är fortfarande på jobbet (men har varit hemma en sväng i natt) utan tillgång på bilder.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen