• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kånnkård

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
1408
Medlemskap
2025
Sv: På spåret

Grattis Inger å Anders. visst är det Ullapool. Dom gula banden har en historia. När Madelene, lillflickan som försvann i Portugal, satte hela stan upp dessa gula band på räcket ner mot stranden.(Tie a yellow ribbon osv ) Vi knöt ett gult band runt vår radioantenn och det kommenterades långt ner i södra England av Engelsmän vi träffade på.
Varsågod med nästa bild och håll oss i spänning.
Mbh
Delteff ;)

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Palavas-Les-Flots, mellan Agde och Sète?

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Palavas-les-Flots, söder om Montpellier, ska det va!

Senast ändrad:
F

F.d. 3778

Guest

Palavas-Les-Flots, mellan Agde och Sète?

Palavas-Les-Flots är rätt, men det ligger inte mellan Agde o Sète för där har du ju nästan bara 2 mil sandstrand där det alltid står packat med husbilar, med jättefina badmöjligheter.
Utan rakt söderut från Montpellier hittade vi Palavas-Les-Flots.
Vi blir nyfikna på vad du tog det på, har du varit där eller...
Hälsningar Inger o Anders;)

Såg att du hann ändra dig före oss

Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

På bilden såg man en krog som heter L´Artimon och när jag googlade på den, kom adressen fram! Téléphériquen syns tydligt på Google Earth! Konstigt nog finns det bara en krog i Frankrike som heter L´Artimon, verkar det som.

Jappe

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

easy rider! Ok! Byn som hör till skidsystemet heter Lermoos, men du har rätt! Man ser ju Ehrwald också!
Mycket bra!

Jappe

Senast ändrad:
F

F.d. 11346

Guest

yyy%20073.JPG

Nu ska ni få testa kunskaper om ställplatser. Vilken är detta. Vi är som vanligt dom som har minsta bilen.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Ja, det var inte lätt! Möjligen kan det vara S:t Anton am Arlberg: det "nya" skidområdet (Rendl tror jag det heter) i bakgrunden, alltså inte åt Vallugahållet.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen