• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: På spåret

En palm byggd av bajonetter och gamla pistoler med kringliggande staffage av mörsare, granater och annat krigiskt. En gammal krigarnation som nu blivit fredlig.

F

F.d. 11346

Guest

Törs en totalt anafalbet på konst komma här och påstå att detta "konstverk" finns i Karlskrona

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

I detta fall nöjer jag mig inte bara med namnet på en stad. Platsen måste preciseras något bättre! Men jag ser att vi är på god väg!

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Har ni somnat ifrån denna tråd? Vi har ju hamnat i rätt stad och som tidigare behöver vi inte gå över ån efter vatten även om hjälpmedlen för att ta oss över finns nära att beskåda.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Det var inte meningen egentligen, men ni stoppade ju ledtrådarna i halsen på mig, så jag avvaktade lugnt men tlll slut så kunde jag inte hålla mig längre! Jag börjar få ont om bilder, som sagt, men här är en!

Bilagor

• hbk67.jpg
    hbk67.jpg
    77 KB · Visningar: 10
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen