• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Sv: På spåret

God morgon, alla "spårare"!

Har tagit semester i dag.
Vi åker till Polarmaskin i Luleå nu på förmiddagen för att hämta ut vår färdigutrustade och för oss första husbil, en Adriatik Coral S 650 SP -08.
Sannolikt blir det sen eftermiddag/kväll innan jag sitter vid en dator igen.

Föreslår därför att någon, om tålamoden tryter, lägger in en ny bild, så att Ni inte skall behöva vara i vänteläge i spårandet hela dagen.
Vi kan återgå till min fråga när jag åter är on line!

Önskar Er alla en trevlig fredag och efterföljande helg!

Hälsnngar
Kjell

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

Nu bränns det, Kingen!
Men nära gäller inte på fortet, säger ju Gunde.
Ledtråd 4:
Ledtråd 1 och 3 på engelska + lite letande i minnet ger nog svaret ganska snabbt, tror jag.

//Kjell

Senast ändrad:
F

F.d. 11346

Guest

Jag köpte min gps 60c i Santa Monica och där stod ensån där kedjereaktion.

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

Helt rätt easy rider! Grattis!

Kedjeskulpturen heter Cainreaction och i området kring piren på ledtråd 2 inspelas en massa filmer och TV-serier.
Ledtråd 3 syftar på TV-serien (1989-1991) Baywatch som spelades in här och som ju även var en långkörare på TV här i Sverige.

Shoot man!

//Kjell

F

F.d. 11346

Guest

Semester%2027%20april-14%20maj%202006%20133.jpg

Nu ska det till skarpa hjärnor, platsen här som eftersöks är den lilla byn som skymtar i bakgrunden. Det behövs troligen ledtrådar direkt. 1= Ligger i norra tjeckien i ett område som heter České Švýcarsko. Byn upplevde ett mirakel som är världskänt, i januari 1972. Nu hoppas jag att ledtrådarna hjälper lite så att det inte blir fritt fall med på spårettråden.

F

F.d. 5110

Guest

Det ringde en klocka i bakhuvudet direkt......

Fritt fall ... Vesna Vulovic hade oturen att vara med i nåt flygplan som havererade och hon ramlade visst 10 000 meter eller nåt sånt...

Blev tvungen att Googla upp henne, och vips... Srbská Kamenice skulle kunna vara rätt svar....

Mvh
Lasse

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen