• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: På spåret

Härön är en fin ö, men fel ö, och vad blir det då, nästan som ett brev på posten? Skynda er nu! Jag ska ut på en nyöppnad krog i Snu! Var är Monika ock Kurt?

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

VAD HETER ÖN UTANFÖR (V) MOLLÖSUND?

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

:twitcy:Ja! Kolossalt begåvat! Jag förstår nu att du är boss! Monica och Kurt kan slänga sig i väggen! Den smilis jag nu söker finns inte med i registret! Carina! You are the boss! Grattis! Nu drar jag med de konsekvenser det hava kan! Tack Carina! Jag har ött (ödelagt) för mycket tid vid datorn! Ut nu i det hårda kvällslördagslivet i Snu (Stenungsund)!

Jappe

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Sicken tur, jag smet precis före Rollerteam :spinny:

Nu ska vi ge oss ut bland husen, stadens namn ?

Bild 06 373.jpg

F

F.d. 6238

Guest

Tack Jappe. Jag har redan slängt mig i väggen. Är det därför jag har så jäv-- ont i Kolan???

Nej Jappe! Jag lovar att inte svara mer och blanda mig med Proffsen. (Tror jag)

Hej, på Dig underbara Jappe. Tur att vi har såna som dig i klubben. Du är ta mej F-n helt underbar. Fortsätt att köra din stil så kommer t.o.m. flera i denna eminenta klubb att få undra över alla bilder och kloka och okloka ord som du förmedlar.

Tack Jappe, ha en skön Helg på Dig. Hls Kurt.
:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:
Nu kom jag Ur spår, men KLICK, nu är NI på spåret igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen