Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har du märkt ifall den producerar mycket värme runt 20A laddning?Jag köpte denna på 60A duo, den har fläkt och bluetooth...
Enda nackdel är att den börja inte ladda startbatteriet förrän det är nere på 12.6v...
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
€333.32 | MPPT Controller 12V 60A 50A For Off-grid Power Generation System Support BT APP Solar Energy Charger
MPPT Controller 12V 60A 50A For Off-grid Power Generation System Support BT APP Solar Energy Charger - AliExpress 44
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Jag köpte ju en 60A för jag misstänker att det är bättre än att köpa en på typ 20-30A som får jobba på max hela tiden...Har du märkt ifall den producerar mycket värme runt 20A laddning?
Tanken är att hitta en svalare ersättare till den varma Renogyn
Även om detta inte skulle vara fallet, kommer man att ha större värmeavledande yta på en fysikt större apparat = lägre temperatur vid samma verkningsgrad och effekt.Exakt så tänker jag också, att överdimensionera, det borde bidra med att prylarna jobbar svalare.
Jag följer Carey Reisemobiltechnik.
De går en annan väg.
Spelar väl ingen roll, den som har flest prylar vinner..?!Jösses... Han lär behöva AC'n i golvet för att kyla ner allt detta
Det känns lite som moment 22.
Victronprylar gillar inte att bli instängda.
Tror han har dubbla i golvetJösses... Han lär behöva AC'n i golvet för att kyla ner allt detta
Det känns lite som moment 22.
Victronprylar gillar inte att bli instängda.
Två aggregat som kan köras turvis men inte samtidigt.Tror han har dubbla i golvet