Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
LCHF är fettvävs-, muskel- och viktnormaliserande. Överviktiga går ner, underviktiga lägger på sig och de i mitten blir kvar där.Hur fungerar LCHF om man redan har normalvikt och inte vill gå ner ytterligare?
Kan man glömma LCHF då?
Per-Inge
Du har inget att förlora på att testa. Det viktigaste hos LCHF är hälsofördelarna, varav vikten bara är en.Kanske man ska prova?
/Per-Inge
Snart dags för cancergalan på TV vad pengarna inte kommer att gå till är säkert forskning om kostens betydelse och cancer.
Här finns inga pengar att hämta för läkemedelsindustrin.
Läs denna artikeln så för står ni nog också att kosten har betydelse.
Tumörens enorma sockersug | Forskning & Framsteg | Populärvetenskapligt magasin
Rosa bandet
Rosa Bandets bullkampanj är ett skrämmande tecken |
Människan är det enda djurslag i världen som äter tillagad mat. Hur klarar de övriga sig?Ät dá allt rátt och se hur sjuk man blir.
Människan är det enda djurslag som rekommenderas att schemalägga sina måltider. Samtidigt det enda som, i jämförelse med fritt levande djur som äter artegen mat, fettar på sig.Matvanorna bestämda tider hungrig eller inte.
Äpplen och päron....mjölkindustrin talar om hur viktigt kalket är i mjölken i vattnet skall den bort.
Kan inte sá mycket om detta det var nu 20 ár sedan jag hade min cancer.m.
Hur makrobiotisk kost passar in i detta förstår jag inte. Den måste bygga på något annat resonemang, vilket?
/ Erik
Jag funderar över de som sitter på det "andra" tåget, ser hur det spöregnar på bytesstationen, inser att de måste byta perrong, bära sitt eget bagage och inte kan ta med sig pengarna.Många läkare sitter nog nu i sina kammare och funderar på om de ska hoppa på tåget medan de har chansen och innan de riskerar att bli frånåkta!