lenmar
HBK Medlem
Sv: LCHF. Läs detta!
Ge inte upp Jappe du gör underverk
Lennart
Lennart
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Lennart
Kombinationen är egentligen onödig eftersom LCHF också fungerar utmärkt som bantningmetod "av egen kraft"!
Det finns inget, hur glänsande det än tycks vara, som når 100% genomslag. Inte ens om Sverige vann VM i fotboll 5 gånger i rad skulle det skapa nationellt totalrus. Det skulle alltid finnas de som hejar på andra nationer och sådana som jag som inte stort bryr mig om den sporten. Inte för att jag ser ner på skickliga spelare eller lag utan för att aktiviteten som sådan saknar verklig betydelse för mänskligheten som helhet.Jag har i likhet med Jappe börjat misströsta.
sätt på din SKYPE ikväll jappe,,runt 8-tiden,,så ser vi om de funkar,,
Ursäkta, jag glömde bort Skype. Det var så att jag satt på krogen då och råkade sätta tänderna i en ovanligt potent pepparfrukt varvid hjärnan smalt och rann ner i munnen varefter jag råkade svälja den!
Nytt försök i kväll kanske! Kl. 8.
Jappe
Men till största delen räcker det att från grunden laga mat med bra ingredienser av varierande slag och äta i rätta proportioner, alltså rätt mängd mat, och framförallt låten kroppen få röra på sig i den mängd den klarar det
vi chansar janne,,bara du har nåt kvar,,utav pepparfrukten alltså
du måste först godkänna min förfrågan janne på skype,,den skicka ja häromdan,,
om du vågar