Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
En gång är ingen gång!
Jappe
Alternativmedia har länge skrivit om detta, men har blivit anklagade för att framföra lögner och konspirationsteorier.
Resultat från medicintester mörkades - Nyheter | SVT.se
Japp, det är så som det står. Inget nytt (tyvärr, tyvärr) för oss som är väl bevandrad inom den vetenskapligt beprövade medicinen. Med det sagt ville jag bara belysa att det finns allt för många som påstår att de sitter inne med sanningen. Oavsett vem som "står för sanningen". Tyvärr är det dock allt för många inom alternativa områden som utger sig för att vara läkare, docenter, forskare (inom vad dessutom?) och så vidare. Det händer allt för ofta att de för fram vad som helst för att tjäna pengar.
Å andra sidan, de som levererar mediciner till den beprövade medicinen drivs ju också av... pengar! Så oavsett vilket läger man väljer att "tro och förlita" sig på så bör man ha lite kritiska ögon när man läser och tar till sig information.
Det var väl bara det jag ville ha sagt i korthet.
Allt som skrivs i skvallerpressen är nog inte sant. Läs detta: Aftonbladet varnar för ”LCHF-cancer” | Kostdoktorn
Man får nog mer cancer av trycksvärtan i Aftonblaskan än av fett i maten