Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Sjukhusläkaren tyckte att jag ska äta Paracetamol. Varför begriper jag inte. Jag har aldrig haft värk. Jag har för mig att medlet har hamnat i vanrykte på sistone eftersom en av biverkningarna är plötslig död!
Undrar vad det står här!
Visa bilaga 76259
Jappe
Jäkla trams! Paracetamol äter jag inte! GB skickar lämplig medicin från Sverige! Vad har hänt med alla mirakelmediciner som skrevs ut i parti och minut här nere för bara två år sedan? Har syndaren vaknat och vem är i så fall syndaren? Stor skillnad! Noterat!
Rödvin funkar alltid! Bästa medicinen! Helst från Penedes! "Katalan" säger lokala "funktionärer" och rynkar på näsan åt viner från Barcelonahållet. Förmodligen idrott inblandat här, antagligen gäller det vuxna människor som springer runt på en liten, kolossalt välskött gräsmatta och försöker komma åt en en boll att sparka på! Eftersom mängden spelare är relativt stor, så är det ju alltid någon som hittar bollen!
PS. Jag förstår inte varför så många dricker sockerdricka (öl) här nere i vinbältet! Säkert kolossalt farligt!
Visa bilaga 76279
!PS. Jag köpte Marcilla natural, funkar minst lika bra som ''Gevalia!
Hej Jappe! Vadå Gevalia fråga efter Zoega kaffe har nu Norrmännen vaknat & dyligt finns i Bergen i Norge så var det väl konstigt om inte Zoega kaffe finns i Spanien!
Kan hända du får söka dej ner till Solkusten för ett dyligt inköp m. vad gör man inte för att njuta!
Mvh. "Ps" härligt att höra att du på G. igen "Ds"
Giv mig styrka!
Jappe
Det som gläder oss Jappe är att du har slutat röka och att du rör dig en hel del, bästa medicinen mot KOL.
LCHF kan däremot leda till risker med stroke, där inte minst mycket unga människor drabbas (en annan artikel i GP, finns kvar på nätet från 1/8-13). Vin däremot rekommenderas i måttliga mängder (den delen gillade jag mest att läsa..he, he...lol... : )
Fortsätt med dina mycket läsvärda reportage, väntar med spänning på nästa äventyr!
Någon som vet om norrmannen finns kvar hos Masmovil i Scandinavian Center i Torrevieja, alltså den norrman som fixade nalleinställningarna på plats så att kontantkortet fungerade som det skulle?
Jappe