Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det är inget speciellt med den här campingen alls. Flera campingar i just det här "distriktet" har tvingats till en sorts "Stop & Go"-prissättning (6€) på grund av en annan campings (La Volta) Stop & Go-priser.
La Volta (N 40.39794 E 0.40311) är en riktigt trevlig camping/ställplats men där var fullt (completo) när jag kom dit, tyvärr!
Jag har bara en bild på La Volta:
Visa bilaga 83183
Jappe
Det är inget speciellt med den här campingen alls. Flera campingar i just det här "distriktet" har tvingats till en sorts "Stop & Go"-prissättning (6€) på grund av en annan campings (La Volta) Stop & Go-priser.
La Volta (N 40.39794 E 0.40311) är en riktigt trevlig camping/ställplats men där var fullt (completo) när jag kom dit, tyvärr!
Jag har bara en bild på La Volta:
Visa bilaga 83183
Jappe
Nä, jag kollade bara ett par gamla P-platser men de var inte särskilt intressanta. Jag fortsatte norrut och landade för en stund sedan i Sitges, av alla ställen. Det är nog den sneaste ställplatsen i Spanien. Tur man har kompressorkylskåp!
Visa bilaga 83208
Det har varit en hård dag fylld av upplevelser och trött som bara den slänger jag mig i bingen nu.
Jappe
Gårdagens hemska upplevelser i Ebro-deltat kommer senare, om Gud vill!
Jappe
Ser ut som en V-Rod i HD,s sortiment, (HD emblem på tanken)
det är en Porschedesignad motor som är vattenkyld.
Denna motor är kanske en fyrtaktare, en "riktig" HD är en tvåtaktare.
Avgassystemet ser inte ut som det de flesta HD har, med luft o buller.
Därav att det inte låter som en "vanlig" HD. Kanske orginaldämpare?
Jag hoppas ingen tar illa upp för detta svar, vill absolut inte trampa nån på tårna.
Väntar med spänning på fortsättningen.
Ulla