Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Som en tjuv om natten försvann han från camping Bahia utan att ens säga ett "Hej då".
Omständigheterna, t. ex. danskar och vofflorna! Hejdå!
Jappe
Jtssanta och bildrika reseberättelse, med mkt fina bilder, Hoppas du har möjlighet att lägga upp dina "egenupptäckta" ställplatser här och var.. här på HBK´s "Ställplatser Spanien.."
Trevlig hemresa..
Libom
Det är kanske inte så bra att lägga ut bilder på folk med sådana påståenden, utan bevis? Tänk om fransmannen har misstagit sig, det kan ju gå ganska snabbt i den allmänna upphetsningen?
Nja, i dessa tider är det bättre att fälla än fria!
Skyldig till dess motsatsen bevisats.
En tanke, om datorn hade varit en iPad hade den varit lätt att spåra. Jag spårade en väns iPad som "stulits" i Jämtland. Efter att jag satt signal på plattan kunde den dock spåras till hans bil, dold under sätet.
Där har du helt fel, i en rättsstat gör vi inte så, skulle du vilja schavottera i ett forum någonstans med misstanken att du har begått en stöld bara för att du hade en röd skjorta? Jag tycker att bilden skall bort!